Признање за ПР тим и Горицу Тончев Василић

Директно из кинеског Сјамена, где је у току семинар о бренд комуникацији и кризном менаџменту за запослене у подружницама Зиђина у свих 16 земаља, стижу лепе вести у Србију. Србија Зиђин Копер једна је од четири прекоморске операције Зиђин Мајнинг Групе које су проглашене изванредним у области брендинга и ПР-а.

Поред Србија Зиђин Копер ово престижно признање понеле су још само Зиђинове подружнице у Кини, Колумбији и Тибету, односно Continental Gold Limited Sucursal Colombia, Zijinshan Gold & Copper Mine и Tibet Julong Copper Co., Ltd.

ПР тиму Србија Зиђин Копер који чине само четири запослена, признате су велике заслуге за организацију различитих медијских догађаја и сарадњу са локаланим и националним медијима у Србији.

„Служба за односе са јавношћу Србија Зиђин Копер је одиграла кључну улогу у успешном организовању догађаја као што су „Open media day“ и „Посета српских националних медија Кини“ у априлу ове године. Њихова преданост и стратешки приступ били су од суштинског значаја за остваривање ефикасне сарадње са писаним и електронским медијима. Захваљујући њиховој професионалности и пажљивом планирању медијских догађаја, обезбеђена је значајна медијска покривеност и позитиван публицитет за групу“, пише у образложењу награде.

Додаје се да је ПР тим Србија Зиђин Копер допринео и јачању корпоративног имиџа и омогућио да се позитивне вести о улагању Зиђина у Бору и Мајданпеку чују на глобалној медијској сцени.

Због свега тога се и међу 16 истакнутих појединаца који су допринели изградњи корпоративног имиџа Зиђина нашла и руководилац ПР службе у Србија Зиђин Копер, Горица Тончев Василић.

Матична корпорација у Кини доделила јој је награду „изванредна у грађењу бренда“ због тога што је, како је наведено, иницирала отварање друштвених мрежа Србија Зиђин Копер, које су за мање од две године постале пример успешног управљања друштвеним мрезама свих прекоокеанских операција Зиђина, са највећим бројем пратилаца (сразмерно величини државе у којој Зијин послује). Њени новинарски текстови о заштити животне средине изазвали су велико интересовање јавности, чиме је допринела јачању угледа компаније и повећала свест јавности о њеном одговорном пословању.

You may also like

Leave a reply