Бушилицом „Atlas copco“ DML E стварају се услови за повећање ископа на „Истоку 1“ Јужног ревира где до прве руде ове године треба уклонити више од седам милиона тона раскривке

 

Нова бушлица за Рудник бакра Мајданпек РБМ. – У последњој декади јануара на радилишту „Исток 1“ површинског копа „Јужни ревир“ мајданпечког Рудника бакра рад багерима олакшава нова бушилица „Atlas copco“ DML E. То је најновије појачање рударској опреми из контингента којим је већ обезбеђено шест нових дампера, хидраулични багер и булдозер, а уз које се убрзава раскривање поменутог дела копа. РБМ већ поседује једну овакву бушилицу, али ће нова рударска машина изузетних радних карактеристика олакшати рад багерима, посебно на радилишту „Исток 1“. Тамо је упућена одмах по монтажи коју су заједно обавили сервисери произвођача и екипа оперативе РБМ-а.
Бушилица овог реномираног произвођача има изузетне техничке карактеристике, односно висок капацитет бушења, а као метод примењује ротацију и ДТХ. Пречник отвора за више пролаза је од 149 до 270 милиметара, има хидрауличко повлачење, ротациону главу, процењена тежина је преко 40 тона, максимална дубина рупе већа од 50 метара, а брзина транспорта 0,7 метара у секунди…
Нова бушлица за Рудник бакра Мајданпек О значају нове бушилице за производњу у Руднику бакра Мајданпек, Андреја Марковић, помоћник директора РБМ-а за рударство, каже: – Нова ДМЛ-Е бушилица која је монтирана у Руднику бакра Мајданпек за потребе повећања ископа, биће упослена на радилишту „Исток“ Јужног ревира. Њен пречник бушења је 250 милиметара чиме ћемо увек бити у прилици да стварамо адекватну припрему за рад багера. Јер, обавезе у раскривању овог радилишта су огромне, будући да до прве руде у 2018. години на том делу копа треба да уклонимо преко седам милиона тона јаловине. Те количине су услов за наставак производње у РБМ-у.

Бушилица „Atlas copco“ DML E сврстава се у ред робустне опреме за бушење која се добро показала у бројним захтевним операцијама рударства широм света. Руковаоцу пружа и комфор, пошто се све управљачке функције могу контролисати са конзоле у кабини, а има одличну видљивост са несметаним погледом на командну таблу. Кабина је термички изолована, опремљена затамњеним сигурносним стаклом, ергономским седиштем и сигурносним појасом. Искуства су показала да се њоме ефикасно рукује.

You may also like

Leave a reply