Квалитетнија веза Зиђина са становништвом

Улога Инфо центра је да олакша комуникацију становништва са компанијом како би се убудуће брже и ефикасније решавали проблеми настали вишедеценијским рударењем на овим просторима. – У намери да побољша квалитет живота свих становника, компанија планира да у наредних пет година издвоји знатна средства у развој села и околних рударских подручја, казао Зоу Ганг. – М. Јаношевић: Надам се да ће отварањем Инфо центра проблеми настали дугогодишњим рударењем бити брже решавани, јер народ у граду и у селима то очекује
СЗК
. – Држећи до става да хармонија рађа богатство, те да је зато важно да се компанија, њени људи и локална заједница развијају заједно, Србија Зиђин Копер посвећује велику пажњу одрживом развоју околине у којој послује. Верује у изградњу добрих односа заснованих на дијалогу и узајамном поверењу и у контакту са локалном заједницом настоји да идентификује њене потребе и проблеме. У светлу одрживе и конструктивне сарадње, компанија је у протекле три и по године активно помагала развој локалних заједница на чијим територијама послује, а како би њене услуге убудуће становништву биле доступније отворила је (22. јула) и Центар за сарадњу са локалном заједницом. Инфо центар заједно су отворили заменик генералног директора Србија Зиђин Копер Зоу Ганг и заменик градоначелника Бора Миливоје Јаношевић, а свечаности су присуствовали представници Градске управе, сеоских и градских месних заједница.
Центар за сарадњу са локалном заједницом је спона између становништва и компаније, а улога му је да олакша комуникацију како би се убудуће брже и ефикасније решавали проблеми настали вишедеценијским рударењем на овим просторима. Србија Зиђин Копер је досад реализовала више од 100 пројеката у области друштвено одговорног пословања и издвојила знатна средства за побољшање здравствених услова, саобраћајне инфраструктуре, културе, образовања, традиционалне уметности и забавних садржаја за децу. Такође, компанија је испунила обавезе у области заштите животне средине и уложила много новца у решавање наслеђених еколошких проблема. Ту, пре свега, мислим на језеро Робуле, али верујем да ће и остали еколошки проблеми, попут оног на кривељском јаловишту који смо “у аманет” добили од РТБ-а, врло брзо бити у потпуности решени – рекао је заменик генералног директора Србија Зиђин Копер Зоу Ганг.
Он је додао да ће компанија наставити да реализује план за унапређење друштвене заједнице, те да у наредних пет година, са намером да побољша квалитет живота свих становника, планира да издвоји знатна средства у развој села и околних рударских подручја.
Истичући задовољство што присуствује отварању Центра за сарадњу са локалном заједницом, заменик градоначелника Бора истакао је да су град и Зиђин „на истом задатку“.
Једини начин да људима покажемо да смо одговорни јесте да будемо отворени према њима. То важи и за компанију, и за Градску управу. Надам се да ће отварањем Инфо центра проблеми настали дугогодишњим рударењем бити брже решавани, јер народ у граду и у селима то очекује. Радујем се отварању Инфо центра, јер он показује да је Зиђин одговорна фирма. Радујем се и приходу који остварује на нашој земљи и нашем терену, па сам сигуран да сви заједно можемо да решимо проблеме који су везани за околна насеља, сеоска подручја и сам град – рекао је Миливоје Јаношевић.
Центар за сарадњу са локалном заједницом налази се на улазу у дирекцију Рудника бакра Бор, биће отворен радним данима од 9 до 11 и од 14 до 15 сати, а пословаће у оквиру компанијске Службе за односе са друштвеном заједницом.

You may also like

Leave a reply