Успорен рад на јаловини

 

Руда ископавана само на Доловима 1. – Почињу инфраструктурни радови за раскривање Андезитског прста.
РБМ
. – На априлску производњу у Руднику бакра Мајданпек негативно је утицало “испадање” Транспортног система за превоз јаловине. Тај проблем условио је велики подбачај на раскривању рудних лежишта на Андезитском прсту, Плумбарији и Праурији и свео копање руде само на Доловима 1.
За 23 дана априла са Долова 1 ископано је скоро 350 хиљада тона руде, чиме је план остварен са 82 одсто, док је учинак на јаловини био тек нешто изнад половичног, па је смањен и резултат на укупним ископинама.
Априлска производња у Руднику бакра Мајданпек Од половине априла повећали смо број возила у раду и отварањем нове етаже повећали рад на Северном ревиру, на Доловима 1, како бисмо обезбедили залихе руде за производњу у периоду планираног застоја на дробљењу наредног месеца – каже Драгиша Анђелковић, управник Површинског копа.
Осим тога што је руде било мање од плана, и садржај бакра у руди био је за око пет одсто мањи од очекиваног. То ће се одразити на коначан априлски производни резултат, па се пажња усмерава на стварање услова за повећани учинак у наредном периоду.
Хаварија на Транспортном систему 1 (пуцање осовине на затезном бубњу траке Т04), која је, додуше, брзо санирана, створила је додатне тешкоће у производњи, посебно на јаловини, и успорила нас да доспемо до руде на Андезитском прсту – каже Бранислав Томић, директор Рудника бакра Мајданпек, и наглашава да се ужурбано морају раскривати и друга лежишта, пре свих Андезитски прст.- То је повезано и са бројним инфраструктурним радовима које морамо почети по завршетку радова на етажи 395. Предстоји нам пројектовање, па измештање далековода, а после тога следи измештање деонице магистралног пута, корита реке Пек и дела Аутобуске станице.
Сви ови велики инфраструктурни радови, како би се што пре дошло до руде и обезбедла континуирана производња у Руднику бакра Мајданпек, почеће првих дана маја.

You may also like

Leave a reply