Генерални ремонт у погону „Дробљење“ РБМ-а
„Затезање“ комплетне линије
Упоредо са припремама за ремонт примарне, обављен ремонт прве терцијалне дробилице. – Очекује се приспеће нове ХП6 дробилице.
РБМ. – У Руднику бакра Мајданпек у току је генерални ремонт свих постројења у погону „Дробљење“ са циљем да производ дробљења има горњу граничну крупноћу 16 мм. То је услов да се повећа капацитет млинова и искоришћење према базном инжењерингу „Метсо минералса“ како би се повећао капацитет флотацијске прераде.
–Ремонт дробилица је услов да овај погон одговори планираним новим, увећаним, задацима. Реч је о ремонту примарне, све четири секундарне, набавци нове терцијалне дробилице, али и замени сејних површина на ситима – објашњава Јелена Ђурић, управница Флотације РБМ-а. – То ће обновити погон и оспособити га да даје квалитетнији производ, односно испуни захтев од 100 одсто класе минус 16 мм.
–Пре неколико дана завршен је ремонт крушке за примарну дробилицу, набављени су делови за њен ремонт који треба да почне 7. маја. Са нама би требало да буде и сервисер из “Metso mineralsa” – каже Светомир Мустецић, помоћник директора РТБ Бор за развој и инвестиције у РБМ-у. – Завршен је ремонт прве терцијалне дробилице (позиција 28Е). Икс-центар је коначно обрађен у ФОД-у, иако је било тешкоћа због недостатака који су том приликом уочени. Нова ХП6 дробилица купљена је и већ би требало да крене из Шведске. За двадесетак дана очекује се завршетак другог икс-центра, па бисмо крајем маја могли да очекујемо и завршетак друге терцијалне дробилице, док ћемо за ремонт преостале две морати да се стрпимо још осам до 10 недеља колико је потребно да пристигну сви оригинални делови.
За ремонт примарне дробилице направљен је термин план од седам дана.
–За то време имаћемо и друге активности на целој линији. Према плану, у флотацији ће, ипак, доћи до мањег застоја, иако смо планирали да напунимо бункере. Застој ћемо искористити за сервис пумпи и других линија, за санацију пробоја и завршетак осталих послова – наводи Мустецић.