Почетак Актуелно Мајданпек Припреме РБМ-а за економичнији рад

Припреме РБМ-а за економичнији рад

3 друго читање
0
0
656

„Централно рудно тело“ обезбеђује производњу

 

На „Централном рудном телу“ у Руднику бакра Мајданпек ослобођено радилиште са око три милиона тона руде. – На „Андезитском прсту“ до руде можда већ у септембру. – Капацитет прераде у Флотацији увећан за половину уз мањи утрошак струје

РБМ. – У Руднику бакра Мајданпек у току су значајне активности да би се наредних година радило економичније. Раскривање „Андезитског прста“ обавља се према плану, па се очекује да се до руде дође већ у септембру. До почетка експлоатације на „Андезитском прсту“ континуитет производње обезбеђује „Централно рудно тело“ са око три милиона тона руде.

Припреме РБМ-а за економичнији радПрипремили смо пресељење примарне дробилице, побринули се да све траке функционишу, увелико радимо на ревитализацији ситаре са дробилишним постројењем и покренули смо ремонт ролни у погону ПУС-а. Припремили смо и премештање додавача са фазе 4 на фазу 3 када за то буде време, а у завршној фази је и избор најбоље понуде за одводњавање „Јужног ревира“ које ћемо радити у сарадњи са Министарством енергетике, развоја и заштите животне средине. Обавили смо и припремне радове на траси преко „Партизанског пута“, оспособили део погона „Дробљење“ за израду туцаника да бисмо имали боље рударске путеве, али и уштеде на изградњи нове деонице „Партизанског пута“ јер је на њој вредност туцаника за насипавање 66 милиона динара – каже директор РБМ-а Бранислав Томић.

У току је и ревитализација опреме у мајданпечкој Флотацији.

Радимо на десетој секцији и већ смо успели да капацитет прераде увећамо за око 50 одсто и истовремено значајно смањимо утрошак електричне енергије по тони бакра у концентрату. У току је и санација згушњивача како бисмо ископану руду искористили на најбољи начин – каже заменик директора РБМ-а Небојша Стојановић.

За оспособљавање „Транспортног систему 1“ у току је израда новог техничко-грађевинског пројекта јер први није „прошао“ суперревизију стручњака Грађевинског факултета Универзитета у Београду. Сопственим снагама и уз уштеде мајданпечки рудари су оспособили два додавача, очистили цело постројење од наноса блата и муља и створили услове да се реконструкција „Транспортног система 1“ брже обави.

Још повезаних текстова
В Силвија Вукашиновић
Више текстова Мајданпек

Оставите одговор

Погледајте и

Представљамо добитнике награде „Инжењер Шистек“

Иван Најденов: Човек кога награда неће променити Помоћник руководиоца Огранка ТИР за произ…