Протест у РБМ-у због превоза
„Веолија“ испунила захтеве радника
Запослени у погонима, посебно у Флотацији РБМ-а, незадовољни квалитетом превоза: у незагрејаним аутобусима и без довољно места за седење напорно путовање до погона. – Без примедби на квалитет превоза од Мајданпека до места становања
РБМ. – Други пут за месец дана Самостални синдикат РБМ-а заказао је протест радника незадовољних квалитетом превоза до радних места, али до другог протеста и најављеног тросатног неуласка у аутобусе (први је трајао сат времена) није дошло, јер су се представници превозника „Веолије Литас транспорта“ из Пожаревца побринули да раднички аутобуси буду загрејани и отворени десетак минута пре поласка ка погонима РБМ-а, што је био основни захтев мајданпечких рудара.
–То што многи радници из Мајданпека долазе и пола сата пре поласка аутобуса, доказ је да има оних којима тешко пада стајање у аутобусу до погона, јер се до појединих радних места путује и четрдесетак минута и то под условом да нема застоја. Зар није нормално да аутобуси буду загрејани пре него што крену? – негодују радници наглашавајући да је посебна прича отварање аутобуса непосредно пред полазак.
–Чињеница да последњих дана нема тих проблема говори да је само посреди људски фактор – каже Горан Антић, први човек самосталног синдиката РБМ-а, и додаје да је то предочио челницима и РБМ-а и „Веолије Литас“. – Када се чуло да се припрема протест у оквиру којег радници уместо сат времена, колико је било на првом, пуна три неће улазити у аутобусе, одмах је могло да се отклони све на шта су имали примедбе: и да аутобуси буду загрејани, и десетак минута пре поласка отворени, и да у њима има довољно места за седење за све. Питање је само коме је одговарало ово подизање тензије и довођење у питање уговора који се у већини елемената поштује на задовољство све три стране – пита се Горан Антић и наглашава да ће се и убудуће инсистирати на поштовању свих уговором преузетих обавеза.
Иначе, радници путници са пребивалиштем изван Мајданпека углавном су задовољни квалитетом превоза.