Почетак Актуелно Мајданпек РБМ ремонтовао прву дробилицу на транпортном систему “Фазе 1”

РБМ ремонтовао прву дробилицу на транпортном систему “Фазе 1”

0 друго читање
0
0
380

Без прекида производње

У плану је ремонт и друге дробилице која је одменила прву током ремонта, али и померање транспортера за које је неопходно веће ангажовање помоћне механизације

РБМ ремонтовао прву дробилицу на транпортном систему “Фазе 1”РБМ. – Крај септембра у Руднику бакра Мајданпек обележио је ремонт прва дробилице на транспортном систему “Фазе 1”. Тај велики посао, на стратешки важној тачки за раскривање нових рудних лежишта обављен је у предвиђеном року од само четири дана, захваљујући великом залагању, пре свега, непосредних извршилаца, бравара, којима су помогли и ливци из Бора. За време ремонта производња се несметано одвијала на другој дробилици.
Од посебног је значаја што је важан и неодложан посао обављен у планираном року и квалитетно – наглашава Синиша Филиповић, руководилац транспортног система. Он додаје да након пуштања дробилице у рад предстоји ремонт и друге, уз замену облога статора, а до краја године и поновно померање транспортера “ТТ 2506”. Оно је условљено већим ангажовањем помоћне механизације која већ дуже недостаје и за свакодневне послове, посебно у том делу производног процеса. Дејан Марковић, инжењер оперативног машинског одржавања нам појашњава: – С обзиром на то да смо у августу 2016. заменили облоге статора и ремонтовали прву дробилицу, редовном контролом излазног отвора констатовали смо да је време за замену и облога ротора. У току ремонта извршили смо контролу свих склопова, а са мерном групом и зазора. Како су они за сада у дозвољеним границама, нисмо приступили замени ниједног елемената дробилице. Такође, заменили смо уља за подмазивање дробилице будући да су последњи пут мењана у јануару када смо добили нове пумпе за подмазивање.
Марковић додаје да су за време ремонта бравари били подељени у две групе, радили су продужено по 12 сати, а повремено интервенисали у текућем одржавању и са великим трудом брзо решавали застоје тако да за њих има само речи хвале.
Ова дробилица није ремонтована пуне две године током којих је пренела пуно материјала и потпуно одговорила обавезама. Надамо се да ће нова облога крушке продужити њен рад за бар још годину дана. Јер, овај смо ремонт припремили са искуством претходно добро обављеног посла – каже Жељко Спорић, пословођа машинског одржавања. У сваком случају, са већ обављеним и пословима у припреми, транспортни систем “Фазе 1” много спремније улази у наредну годину у којој ће обавезе бити још веће.
Фото: Д.Марковић

Још повезаних текстова
В Силвија Вукашиновић
Више текстова Мајданпек

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Погледајте и

РБМ наставља радове за пресељење пловеће пумпне станице

Циљ – припрема потисног цевовода Измештање пловеће пумпне станице мораће да сачека 2…