Прорадио “белаз 5”

За непуних месец дана оспособљен “белаз 5”, носивости 220 тона, који годинама није био у функцији. – Пуна пажња квалитету обављених радова. – Возило покренуто другог јануара, у пробном раду било трећег, а већ данас укључено у производњу која се сада ослања на свих 12 “белаза”
РБМ
. – Први радни дан на површинском копу мајданпечког Рудника бакра обележен је почетком рада и укључивањем у производњу ремонтованог “белаза 5”. Екипа запослених на одржавању тешких возила РБМ-а, уз помоћ својих колега, оспособила га је још током новогодишњих празника, па је покренут другог јануара, пробно радио трећег, а данас је укључен у флоту која крстари површинским копом.
Наша жеља била је да ово возило што пре прикључимо флоти и због тога се пуном паром радило и током празничних дана“ – истиче Братислав Благојевић, помоћник директора РБМ-а за електромашинство. – Да нисмо били принуђени да одређене делове чекамо, ово смо могли да приведемо крају и који дан раније. Ипак, успели смо да завршимо велики посао и, на самом почетку године, флоти тешких камиона придодамо још један који ће много значити за остварење амбициозних овогодишњих планова производње.“

Група запослених у Новом сервису на површинском копу РБМ-а је, од петог децембра, напорно радила да оспособи тешко возило “белаз 5”, носивости 220 тона, које годинама није било у функцији. У огромној хали Новог сервиса, која се не може грејати ни затворити, уз помоћ још неколико група радника из тима за “подизање” овог тешког возила, упркос хладном времену и температури која није прелазила нулу, истрајавали су на задатку и инсистирали на роковима.
Истина је, радови су обављани под веома тешким условима, нарочито су нам проблем представљале велике хладноће. Морам да истакнем велику пожртвованост свих мајстора који су успели да надмаше своје могућности” – хвали их Милош Поповић, руководилац Одржавања тешких возила који је водио “подизање“ овог камиона. – Камион је ремонтован за непун месец дана, али смо пуну пажњу поклонили квалитету урађених послова. Предстоји нам да пратимо резултате рада возила и очекујемо да ће “белаз 5” бити најпоузданији на копу”.
Слично говори и Живота Вунтуришевић, возач тешких камиона коме је, на само који месец пре пуних 45 година стажа, припала част да ову рударску грдосију повезе на прву вожњу:
Камион се, за сада, сасвим добро показује. Вероватно ће бити потребно још мало штеловања и дотеривања, али не сумњам, да ће моћи дуго и добро да ради. А, сви знамо колико нам, за резултате који се очекују, значи још једно исправно возило” – истиче човек који за собом има десетине хиљада километара и сати вожње на коповима рудника.
У овој служби не крију циљ да раде свих 12 “белаза”. Искусни мајстори, врсни познаваоци свог заната и стручњаци овог тима, побринули су се да од почетка 2017. будемо спремнији за задатке који нас очекују. Још једно возило у раду на које можемо да рачунамо пуно значи, као и лепа вест на самом почетку године. Сами се морамо ангажовати да током године таквих вести буде још више” – каже и Бранислав Томић, први човек Рудника бакра Мајданпек. Притом додаје да почетак године у највећем мајданпечком предузећу протиче без икаквих проблема.

You may also like

Leave a reply