Почетак Корпоративна одговорност РТБ Бор помаже образовање у Србији

РТБ Бор помаже образовање у Србији

10 друго читање
0
0
1,290
Зоран Милојевић

РТБ, као успешна и у сваком погледу модерна компанија, одлучио је да тај свој, годинама стваран идентитет, коначно прошири и на интернет заједницу.
Прихватајући и уважавајући чињеницу да се дигитални идентитет модерне компаније гради не само правовременим информисањем о чему се у РТБ-у увек водило рачуна, већ изнад свега комуникацијом и подршком блогерима и квалитетним интренет пројектима, покренут је твитер налог који је за кратко време добио приличан број пратилаца и одличан feed back, а расписан је и конкурс за најбољи ангажован блог текст или серију текстова.
Данас смо разговарали са Зораном Милојевићем, директором Образовно креативног центра из Бора, првим председником Борске интернет организације и особом која је већ дуго на друштвеним мрежама, одлично их познаје и има велики утицај у онлајн заједници.
Непосредни повод је потписивање Уговора о сарадњи између РТБ-а и ОКЦ-а.

 

Шта је у ствари ОКЦ и шта за вас значи потписивање овог уговора?

Образовно креативни центар је удружење наставника, окупљених око идеје побољшања образовног система у Србији. Језгро тима чине наставници и педагози из Бора, али у тиму су и колеге из Београда и Новог Сада. Заједно радимо неколико година, а искуство смо стекли радећи на пројектима реформе образовања у Србији, под покровитељством Министарства просвете и међународних организација (ГИЗ, КАРДС …). Стечено искуство желимо да искористимо и поделимо са нашим колегама и тако им помогнемо да имају бољи приступ својим часовима, унапреде свој посао и подигну квалитет образовања.
Највише наших активности усмерено је на учење преко интернета и можемо рећи да смо водећа институција за e-learning у Србији. Прошле године само на једном нашем интернет семинару било је 1100 учесника, док ове за наредна три месеца имамо пријављених 750 просветних радника који ће проћи наше семинаре. Ове године нудимо 4 интернет семинара и очекујемо велики број просветних радника, не само из Србије, јер имамо захтева и из Републике Српске и Словеније.
Зоран МилојевићНаша могућност да се директно обратимо просветним радницима у Србији и капацитети које РТБ поседује, довели су до сарадње која ће бити успешна на неколико нивоа. ОКЦ ће омогућити да РТБ постане видљив великом броју просветних радника, преко интернета, како директно на сајтовима семинара тако и на блоговима учесника семинара. Овиме ћемо представити капацитете РТБ-а посебно хотела „Језеро“ на Борском језеру и РТБ клуб-а у Брестовачкој Бањи просветним радницима, који су директна циљна група за организовање екскурзија, посета, излета. Такође, реклама на 600+ блогова просветних радника о пословима и активностима РТБ-а, промовисаће ову компанију као друштвено одговорну институцију широм Србије. Са друге стране Образовно креативни центар ће моћи да понуди веома прихватљиву цену котизације за семинаре наставницима у Србији. Овиме ће ОКЦ омасовити интернет едукацију и утемељити своју позицију на едукативној интернет сцени Србије.

Како видите појављивање РТБ на твитеру и шта по Вашем мишљењу то значи за имиџ једне модерне компаније без обзира што не продаје патике или мобилне телефоне.

Оно што је приметно за РТБ у последњих неколико година, је појачан однос према локалној средини и велики пословни успеси на глобалном нивоу. Следећи логичан корак је активнији излазак на интернет сцену и драго ми је да је компанија увидела предности друштвених мрежа. Креирање позитивног идентитета у граду и региону је веома битно, али данас, без јаког дигиталног идентитета на интернету, као да не постојите. Оно што је РТБ учинио за ово кратко време појавивши се на твитеру је велики успех, јер директно обраћање интернет заједници, која постаје озбиљан играч у привреди Србије је од непроцењивог значаја. Већ одавно је познато да је на твитеру већина политичара и успешни привредници, како лично тако и са својим компанијама и ово је прави потез да се на друштвеној мрежи појави и озбиљан привредни субјекат као што је РТБ.
Данас је свима јасно да се пре сваког пословног разговора, провере дигитални идентитети на друштвеним мрежама, преговарача, компанија, лица које учествују у преговорима, у интервјуима, у склапању посла, па је самим тим неопходно да РТБ на том пољу заузме добру позицију.

Шта мислите о акцијама које РТБ најављује у склопу побољшања комункације са интернет заједницом и подршке блогерима?

Ако сагледамо историју РТБ-а, видећемо развој у неколико етапа. Ја сам „млађа“ генерација па се не сећам „фаза развоја“ али сам слушао о томе. У данашње време морамо схватити да је интернет комуникација и развој на интернету нова фаза. Иако се не може огледати у великим зградама и новим машинама, подједнако је важна и незамењива као и раније фазе. Овиме нисам ја измислио ништа спектакуларно, једноставно ако пратимо развој великих светских компанија и њихово ангажовање у интернет заједници а посебно са блогерима, видимо велики успех. Данас су блогови, односно лични записи појединаца или групе аутора, постали основни извор информација, неки су толико јаки да својим објавама јасно утичу на цену акција појединих компанија (блог Engadget и компанија Apple, мај 2007). За савремену компанију, веома је битно да има директан контакт са грађанством, да представи себе као саставни део заједнице. Интернет је савршен алат за то, помоћу кога се веома једноставно реализују друштвено одговорне акције, и компанија представља у позитивном светлу.

Да ли имате неки предлог за даљи наступ РТБ-а на интернету?

РТБ и град Бор за мене су једно. Не знам ко је кога развијао, али знам да се у Бору деценијама негује однос према технологији, за шта је доказ чињеница да имамо све нивое образовања од обданишта, до факултета и института. Мислим да је то велика снага нашег града, да је потребно да се РТБ окрене ученицима и студентима, као људима који ће сутра када крену на посао понети таблет рачунар а не хемијску оловку. Многи од њих и не знају за роковнике и планере, џепне календаре, њихови алати су паметни телефони … Њихов начин живота је интернет и друштвене мреже и ангажовање РТБ-а на том пољу сигурно ће доживети успех. То није питање да или не, већ је питање када.

Разговор водио Зоран Станковић

Још повезаних текстова
В admin
Више текстова Корпоративна одговорност

Оставите одговор

Погледајте и

Србија Зиђин Копер покренула делимичну производњу у „Новом Церову“

Србија Зиђин Копер данас је делимично поново покренула производњу у „Новом Церову“ и то на…