„Белаз 5“ ускоро у флоти

 

Тим запослених у Новом сервису РБМ-а од петог децембра „подиже“ годинама хаварисан “белаз 5”. – Потребни делови обезбеђени, а ради се ужурбано, како би већ до краја године ово тешко возило поново крстарило површинским копом

РБМ. – Тим запослених у Новом сервису на Површинском копу Рудника бакра Мајданпек од петог децембра је на новом, великом и одговорном задатку – оспособљавају тешко возило “белаз 5” (носивости 220 тона), које годинама није радило, како би се до краја ове укључило у производњу.
Наш циљ је да свих 12 “белаза” раде – каже Братислав Благојевић, помоћник директора РБМ-а за електромашинство. Додаје и да би “подизањем” овог дампера то било остварено: – Маркетинг РТБ-а Бор је обезбедио неопходне делове, вредне 585 хиљада евра, као и пнеуматике и дизел-мотор са генератором, и створио услове да се ово возило оспособи и у најскорије време буде једно од најсигурнијих у раду.

У хали Новог сервиса, практично на отвореном, неколико група радника из тима за “подизање” овог тешког возила убрзано ради, пркосећи хладном времену и температури која током прве недеље, углавном, није прелазила нулти степен, чак је ишла и до минус 10.
Одмах након што су пристигли сви потребни делови, кренули смо да радимо – каже Саша Вилић, пословођа одржавања тешких возила: – Реч је о великом послу који донекле отежава овакво време – у хали је хладно, па се рад повремено прекида, да би се људи загрејали. Много је посла и за механичаре, вариоце, браваре, електричаре.
У таквим околностима, када више група истовремено обавља свој део посла, неопходно је да рад буде синхронизован и одвија се утврђеним редоследом и правилима. Све брижљиво прати Милош Поповић, руководилац текућег одржавања возила, који наоружан искуством са успешно оспособљеног “белаза 7”, хвали људе из овог тима: – Искусни су то мајстори, одлични познаваоци свог посла који су на сличним задацима већ стекли искуство и имали резултате, па је за све ово само нови изазов. Од нас се очекује да му одговоримо, квалитетно и на време, а то подразумева да “белаз 5” на прву вожњу крене и у производњу се укључи још током ове године. Да би се посао што пре окончао, ови људи свакодневно раде од седам до 19 часова, па и суботом. Радови се засад одвијају према планираној динамици и у сопственој режији. Уколико затреба, у помоћ ће свакако прискочити и колеге који сада обављају редовне обавезе у одржавању тешких возила, па и других погона

You may also like

Leave a reply