Пуштена у рад десета секција

Активирање десете секције капацитета 160 тона по часу стварају се услови за прераду шест милиона тона „суве руде“ годишње. – У ремонт уложено милион и по долара. – Трећа и четврта секција на располагању за руду са Чока Марина

Завршен ремонт у Флотацији РБМ-аРТБ Бор, РБМ. – У Флотацији Рудника бакра Мајданпек, после ремонта који је трајао неколико месеци, 25. јула пуштена је у рад десета секција млевења која капацитетом 160 тона по сату омогућава прераду шест милиона тона „суве руде“ годишње. Све радове вредне око милион и по долара извели су запослени у РБМ-у. Пуштање у рад десете секције омогућава да трећа и четврта секција прерађују руду са Чока Марина.
Ремонт је био више него захтеван јер десета секција није радила десет година – истиче Бранислав Томић, директор РБМ-а.
Само грађевински радови и неопходни делови коштали су око 72 милиона динара, ангажовање радне снаге око милион, за нормативни материјал (шипке и кугле) издвојили смо око 20 милиона, а за облоге плаштова и чела млина са шипкама и млина са куглама још око 15 милиона динара – каже управница Флотације Јелена Ђурић
Завршен ремонт у Флотацији РБМ-аРадован Вујовић, пословођа у електромашинском одржавању Флотације, наглашава да се у последња три месеца радило без предаха и да је најтеже било прибавити све неопходне (и старе и нове) делове на време. Он посебно хвали рад бравара, али и свих запослених у Флотацији.
Ремонт је дуго припреман и имали смо времена за уградњу одређених техничко-технолошких новина на опреми старој више деценија, за увођење мониторинга који олакшава рад и припреме за увођење аутоматизације читавог процеса и компјутеризације погона – каже координатор електроодржавања Флотације Зоран Поповић.
Завршен ремонт у Флотацији РБМ-аОдмах по завршетку ремонта десете секције радници Флотације РБМ-а почели су припреме за нови ремонт. Да ли ће то бити шеста или седма секција, знаће се ускоро.
У овом погону упоредо раде и друге послове. Осим припреме за уградњу нових флотацијских машина, припрема се линија за млевење, флотацијску концентрацију и транспорт концентрата са Чока Марина, а у оквиру ње и нова линија кроз тунел дужине 3.150 метара од Флотације до Дебелог Луга.

You may also like

Leave a reply