Металурзи и у фебруару успешно „пратили“ предвиђене задатке
Катоде у границама, киселина изнад плана
Прошломесечни производни рапорт гласи: 3.456 тона анодног, 2.957 тона катодног бакра и 10.132 тоне монохидрата. – У Ливници почела да ради линија бронзе. – Завршена замена свих делова опреме оштећених услед хаваријског нестанка електричне енергије у ФБЖ, а штета процењена на око 25 милиона динара
ТИР. – Топионица је у фебруару примила укупно 20.383 тоне влажног концентрата бакра, са 2.950 тона метала, од чега највише из „Великог Кривеља“ (10.600 тона), РБМ-а (7.100 тона) и Бора (2.765 тона). Просечни квалитет допремљене сировине износио је 16,5 процената. Радом технолошке линије (конвертора и анодне пећи) број један прерађено је 25.853 тоне шарже (просечни садржај „црвеног“ метала у бакренцу достигао је 38, а у шљаци 0,62 одсто) и произведено 3.456 тона анодног бакра. Забележено је и високо временско искоришћење топионичких агрегата од 98 процената. Крајем месеца на залихама је било око 1.000 тона метала.
У прва два месеца ове године у Топионицу је допремљено 44.614 тона концентрата бакра (са 6.368 тона метала), и то 22.500 тона из „Великог Кривеља“, 15.000 тона из РБМ-а и 7.223 тоне из Бора. Прерађено је 52.825 тона шарже, односно 42.521 тона сувог концентрата. Двомесечни производни рапорт линије бакра гласи: 5.966 тона катода и 21.300 тона сумпорне киселине.

У Ливници бакра и бакарних легура минулог месеца почела је производња на линији бронзе (у јануару није ни било планирано да ради). Уз велике напоре, комерцијална служба ТИР-а покушава да обезбеди секундарне сировине за њен рад, као и за услужну прераду сировина ради што бољих пословних резултата. Фазонска ливница је правила делове за потребе басенских погона, али и других наручилаца. У Фабрици бакарне жице је завршена замена свих делова опреме оштећених услед хаваријског нестанка електричне енергије (процењена штета је око 25 милиона динара).

Транспорт ТИР-а је друмским саобраћајем превезао све количине терета (око 40.000 тона концентрата, више од 110.000 тона шљаке и 7.000 тона угља), и то без укључивања тзв. трећих лица као што је био случај прошле године. Упркос старости возног парка, овде успевају да добрим ангажовањем радника и руководства одрже висок степен исправности свих возила.