Они носе производњу на кривељском копу
Мајстор за најтеже стазе
Није пријатно први кренути низ залеђену косину и спустити дампер тежак 150 тона плус 220 тона терета, али част је и мотив издвојити се као један од бољих међу изабранима не само због зараде, већ и кад кажу: „Еј, зовите Славишу Војиновића да извуче камион“
КОП “КРИВЕЉ”. – Славиша Војиновић је из групе возача који нису ни млади ни стари. На дамперима је преко 16 година, а управник копа Милан Делић га сврстава у групу одговорнијих радника. Вози све врсте камиона: и новије „белазе“ од 220 и 150 тона, и старе “еуклиде”, “унитриге”, “камацу” – дампере. Добро се показао, поготово кад се погоди нека тешка, стрма и клизава деоница, као и тамо где је тесно за паркирање и окретање. На таквим путевима анагажује се група способнијих и искуснијих возача у које и он спада. Није имао пехова ни проблема, остварује добре резултате у смислу превезених количина, а уз то и добро чува камион. Сналажљив је и врло одговоран када треба помоћи неком млађем раднику да извуче возило. Један је од радника за пример. Славиша живи у родном Кривељу, ожењен је, има ћерку Анђелу од шест година, која се спрема за школу, и трогодишњег сина Вукашина, који ће можда татиним стопама.
Багериста је можда мало важније, кажу на копу, али возач дампера је за нијансу опасније занимање зато што је реч о “покретном џину”, а на путевима копа лети је прашина, с пролећа и јесени блато, зими снег и лед. Ради се дан и ноћ, на празник кад сви славе, и довољна је секунда непажње, поготово у трећој смени, да буде проблема. На статичним машинама као што је бушилица, човек може накратко и да „одлута“ у мислима, а овде је довољан трен одсутности да дође до незгоде са великим последицама. Отуда је возач дампера врло специфично занимање, најкритичније кад су велике кише и залеђени путеви. Јер, није пријатно први кренути низ залеђену косину и спустити 370 тона терета. Адреналин ради, “мајстор” се зноји док по клизавици вози тако тешке грдосије.