Почетак Актуелно Мајданпек Санирана транспортна трака у РБМ-у

Санирана транспортна трака у РБМ-у

6 друго читање
0
0
1,075

Поново ради „Фаза 1“

 

Створени услови за убрзан транспорт јаловине и смањење трошкова. – Нових 800 метара траке уграђено и повезано у предвиђеном року захваљујући ангажовању радника РБМ-а и помоћи вулканизера РББ-а
РБМ
. – У Руднику бакра Мајданпек (од 22. августа) поново ради „Фаза 1“. Како је и најављивано, одмах након набавке нове траке неопходне за продужење транспортера Т06 и њене уградње у рекордном року, та кључна тачка за убрзано раскривање рудних тела и смањење трошкова, оспособљена је и поново функционише.
Концепција развоја површинског копа Јужни ревир подразумева одлагање јаловине преко транспортног система Ф1, са циљем да се трошкови снизе, а интензитет раскривања рудних етажа повећа. Санацијом транспортног система, након хаварије 2000-те године, транспортна трака Т06 је остала иста, односно, само је репарирана. Али, 13. априла ове године она је расечена у дужини од око 800 метара – објашњава шта се догађало са транспортном траком Т06 Андреја Марковић, помоћник директора РБМ-а за рударство. Притом додаје да је потреба за даљим радом наметнула, као једино могуће решење, скраћење поменуте траке како би се померањем тегова уназад створили услови за даљи рад транспортног система Ф1: – Сам рад је захтевао и ангажовање булдозера што је, због недостатка помоћне механизације, увек било проблематично. Радило се до 28. априла, а онда, једноставно, више није било места за одлагање јаловине.
У међувремену је наручена нова трака и одмах по пристизању, у рекордном року, уграђена захваљујући ангажовању више екипа радника РБМ-а и вулканизера РББ-а.
Учињено је све да се, иако захтеван, комплетан посао обави за најкраће могуће време. У томе се и успело, јер су сви ангажовани дали максимум, тако да први дани рада омогућавају да се накнадно уочене ситније слабости решавају у ходу и без застоја – истиче Синиша Филиповић, главни инжењер производње на површинском копу РБМ-а: – Нови почетак рада и оспособљавање транспортног система Ф1 имаће вишеструки значај за производњу и економију предузећа. Јер, поред осталог, јаловина ће се одлагати брже и са мањим трошковима, због мањег ангажовања тешких возила која су у последња четири месеца прелазила дуге релације одвозећи је до одлагалишта.
Завршетком радова створени су услови за интензивнији рад на раскривци што је у овом тренутку, подвлаче најодговорнији, РБМ-у преко потребно, колико због трошкова и несумњивог утицаја на квалитет пословања, толико и због стварања услова за даљи рад.

Још повезаних текстова
В Силвија Вукашиновић
Више текстова Мајданпек

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Погледајте и

Жене ZiJina: Зорица Радић у Припреми флотације РБМ-а

Допринос из сенке У Руднику бакра у Мајданпеку свака шеста међу запосленима је жена. – Има…