„Језеро“ показује тенденцију развоја

Судећи по посећености, по коментарима гостију, али и по финансијским резултатима, ова летња сезона је прошла много боље него ранијих година – каже управница хотела Милица Миловановић. – За септембар и октобар већ уговорено 13 пословних скупова. – Више пажње реклами хотела у наредном периоду

У хотелу "Језеро" ова сезона најбоља од реновирања БОРСКО ЈЕЗЕРО. – Ова летња туристичка сезона приводи се крају, а у хотелу „Језеро“ на Борском језеру већ је добила епитет најбоље од реновирања објекта пре четири године. Долазили су људи са свих страна, што овде оцењују као још један показатељ да се за хотел чуло. Највише домаћих гостију је, као и досад, из великих градова – Београда, Новог Сада, Јагодине, Параћина, Крагујевца, Неготина, Кладова. Коришћење ваучера за попуст за летовање, који важе до краја новембра, показало се као одлична идеја, јер су их веома често користили. Међутим, из године у годину све је више иностраних туриста – ове је било највише Бугара и Румуна. Скоро петина гостију хотела је из иностранства, што је знатно више него претходних сезона. Захваљујући активном интернет маркетингу и изласку на иностране туристичке сајтове где се „Језеро“ рекламира, све је више гостију из Русије и осталих европских земаља, али и Кине и САД.
У хотелу "Језеро" ова сезона најбоља од реновирања Судећи по посећености, по коментарима гостију, али и по финансијским резултатима, ова летња сезона је прошла много боље него ранијих година. То нас веома радује, јер значи да хотел има тенденцију развоја. Надам се да ћемо успети да задржимо тај проценат попуњености до краја године, а у следећој и да га повећамо. После завршетка летње сезоне смањује се проценат индивидуалних гостију и почиње период када можемо да се ослањамо на пословни, односно конгресни туризам. За септембар и октобар већ имамо уговорено 13 пословних скупова. ЛЕОС, Институт за економију и право, Инжењерска комора Србије, „Фармаком“, „Гигатрон“ и Црвени крст Србије организују семинаре, а угостићемо и параплегичаре Србије који већ трећи пут долазе код нас. Сваког викенда, чак и током недеље, имамо неки семинар на коме обично присуствује по стотинак људи. Ту су и групе које долазе посредством туристичких агенција („Робинзон“ из Немачке који већ три године доводи госте код нас, и то два пута годишње, „Far away“, „Мирос“, „Астер“) – каже Милица Миловановић, управница хотела „Језеро“.

Очигледно је да се задовољни гости поново враћају, али и да су своје утиске пренели и поделили са пријатељима. Међутим, препорука пријатеља сигурно није довољна, а наша саговорница признаје да није много урађено на реклами хотела. – У наредном периоду томе морамо посветити више пажње. Имамо неке идеје које ћемо реализовати у следећим недељама. Заиста је штета да се за хотел са оваквим садржајима не чује шире и даље. Ово тим пре што има толико позитивних коментара гостију да радимо стварно како треба. Када већ дођу на предивно Борско језеро, гости желе да се упознају и са осталим природним лепотама овог краја – да посете Бор, Брестовачку Бању, Црни врх, Лазарев кањон, Злотске пећине.
Управница „Језера“ је на крају додала да су смањујући све трошкове у објекту умањили и зараде запослених, како би постигли што боље пословне резултате.

Погледајте још...

Оставите коментар