Почетак Корпоративна одговорност Туризам У хотелу „Језеро“ синоћ одржан мултимедијални перформанс „Most Wanted“

У хотелу „Језеро“ синоћ одржан мултимедијални перформанс „Most Wanted“

5 друго читање
0
0
1,370
У хотелу "Језеро" синоћ одржан мултимедијални перформанс "Most Wanted"

Спој моде, лепоте и музике

Наша позната модна креаторка Сузана Перић представила своју најновију колекцију модела за пролеће/лето. – Специјална музичка гошћа Јелена Розга. – М. Миловановић: Први пут је овакав догађај организован код нас, леп догађај који ће свакако допринети промоцији хотела „Језеро“

БОРСКО ЈЕЗЕРО. – У хотелу „Језеро“ на Борском језеру синоћ је одржан мултимедијални перформанс „Most Wanted“ („Најпожељнија“), манифестација прва такве врсте организована у хотелу, али и у овом крају Србије. Необичан спој моде, лепоте и музике резултирао је врхунским естетским доживљајем за бројне посетиоце. Наша позната модна креаторка Сузана Перић представила је своју најновију колекцију модела за пролеће/лето која младу, урбану жену подржава у њеној потреби за изражавањем слободе и независности. Модели су израђени од природних материјала, као што су памук и свила, а инспирисани су 80-им годинама прошлог века „са дашком боемског стила“. У колекцији су могла да се виде елегантно укројена одела и хаљине, наглашени нараменицама и истакнутим струком, свечане хаљине израђене од ексклузивне свиле са уникатним принтом, али и лепршаве памучне хаљине, као и сукње и блузе занимљивих дезена. Ревија је била праћена уметничко-плесним перформансом плесача Института за уметничке игре из Београда.
У хотелу "Језеро" синоћ одржан мултимедијални перформанс "Most Wanted" Ова колекција представља повратак женствености. Има 40 модела и сваки је из неке претходне колекције – да ли је рукав или поједини детаљ, али у новијем издању. У „Најпожељнијој“ је повезана целина моје досадашње каријере и свега што сам раније радила. Зато су материјали тако разноврсни, враћа се доста боја, шаренило, хаљине, комбинезони, лепршавост, оно што ми жене волимо, беле памучне хаљине, шири кројеви. Имам једну нову линију коју сам „провукла“ кроз ово, а то је бизнис линија коју ћу да промовишем у наредном периоду. Моје колекције увек се раде три-четири месеца. Сваки пут правимо нову, ако нешто понављамо то су неки најбоље продавани модели из прошле године, па их опет модификујемо и касније представимо другим материјалима и на другачији начин. Моје колекције су велике (садрже око 50 модела) и ја волим сваки комад – каква сам ја те године, таква је моја колекција. Ту су различите фазе – моја је некада детињаста, некад лепршава, позитивна, некад радим више на себи, некад се запоставим. Ове године то је за мене слободна жена која сме да ужива у животу исто толико као и мушкарац на начин који је примерен жени. Могу рећи да сам срећна, успешна пословна жена која има огроман тим иза себе. Сузана Перић је постао њихов бренд и они се боре за њега, а не за мене – рекла је наша позната модна креаторка.
У хотелу "Језеро" синоћ одржан мултимедијални перформанс "Most Wanted" Глумица Катарина Радивојевић, која је, иначе, ове године заштитно лице Сузане Перић, ове вечери нашла се у улози манекенке. – Још пре десет година сам јој тражила да носим неке њене хаљине и тако сам је упознала. Увек ми се допадало оно што ради. Чак и као дете, када је она била креаторка „Стема“, куповала сам те ствари. Улога манекенке ми није била посебно захтевна и специјална. Веома волим Бор зато што сам овде снимала два филма – „Чарлстон за Огњенку“ и „С.О.С.“. Наступам у представи „Погледи“ и надам се да ћу са њом ускоро доћи у Бор. Иначе сам пореклом из источне Србије, из Салаша, и увек се радо враћам овде – нагласила је Радивојевићева.

Расте број гостију
У хотелу "Језеро" синоћ одржан мултимедијални перформанс "Most Wanted" Веома смо задовољни почетком године, јер је то период када немамо много гостију, али смо их имали више него у истом периоду лане. Сваке године их је све више и заиста нам је драго због тога. Мај и јун су одавно резервисани за конгресни и спортско-рекреативни туризам. Нама је ударна летња сезона. Јули и август су предвиђени за индивидуалне госте и већ сада смо веома задовољни резервацијама које имамо за ове месеце. Јесењи период је, такође, резервисан за конгресни туризам и надамо се да ће ово бити успешна година за нас. Трудићемо се да тренд пораста гостију и повећање прихода наставимо и даље – истакла је Миловановићева.
Специјална музичка гошћа на ревији била је певачица Јелена Розга која је својим наступом „донела дах Медитера на Борско језеро“ и одушевила присутне посетиоце. Овако је објаснила свој феномен огромне енергије и моћног гласа у телу девојчице. – Таква сам се родила. Прије него што сам почела певат пјесму „Гинем“, увек имам неколико реченица које изговорим. Давне 1998. године, кад ми је Тончи донио ту писму, рекао је: „Ево ти је мала, пробај, али не верујем да ћеш ти тако ситна отпевати једну тако јаку песму са таквим текстом“. Међутим, десило се то што се десило и данас та пјесма сјајно пролази на концертима. Поверовали сте ми. Тако ми фали мој Сплит. Везана сам за свој град, своје родитеље, пријатеље, море, нашу риву. Нема липшег места на свету. Стварно сам пресретна што сам се родила у Сплиту. Поред Јелене Розге, у богатом забавно-музичком програму наступили су и „Балкан блуз бенд“, Игор Гмитровић и „Плус бенд“.
Милица Миловановић, управница хотела „Језеро“, није крила задовољство што је овај објекат био домаћин овакве манифестације. – Први пут је овакав догађај организован код нас, леп догађај који ће свакако допринети промоцији хотела. Потрудили смо се да будемо на висини задатка и испунимо сва очекивања наших гостију. Много је новинарских екипа из разних ТВ и других медија, тако да ћемо и на овај начин наћи пут до нових гостију. Верујем да ће ово допринети промоцији не само хотела, већ и Борског језера и Бора, јер су многе фото-шутинге радили управо у Бору. Наш град све више постаје место које привлачи и фотографе и сниматеље, лепа будућност за Бор што се тиче, ако могу тако да га назовем, филмског туризма. Лепа прилика за нас коју треба да искористимо и свакако да ћемо то учинити на најбољи могући начин да се промовишемо, да се за хотел чује још даље и да гости пожеле да поново дођу.
Још повезаних текстова
В Јасмина Станојевић
Више текстова Туризам

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Погледајте и

Пензионери РТБ-а: Драгољуб Николић (Топионица)

Најбоље године поред пламене пећи Толико се сродио са њима да није могао да се одвоји од т…