Оцена гостију – 9,4!

Реч је о једном од највећих међународних портала посредством кога се врше резервације за цео свет и њихови гости оцењују квалитет смештаја, локацију, храну и услугу у објекту у коме су одсели. – Настављамо рад на који су сви навикли да је добар и квалитетан – поручује Виолета Вучковић, управница Клуба РТБ-а

Клуб РТБ-а добио признање са портала Booking.comБРЕСТОВАЧКА БАЊА. – Клуб Рударско-топионичарског басена Бор у Брестовачкој Бањи може се похвалити још једним признањем – оценом 9,4 на порталу Booking.com. Реч је о једном од највећих међународних портала посредством кога се врше резервације за цео свет (има преко милион и по објеката на свим континентима и, практично, не постоји земља која није „покривена“). Њихови гости имају право да оцењују квалитет смештаја, локацију, храну и услугу у објекту у коме су одсели, па је Клубу РТБ-а стигло лепо обавештење о овој високој оцени (од укупно 10).
На Букинг-у смо присутни нешто мање од годину дана и имали смо доста резервација и посетилаца из иностранства који су одсели у Клубу баш преко овог портала (недавно су нам били Енглези). Ову оцену сматрамо великим успехом за прву годину пословања са њима и веома смо поносни, нарочито ако се поредимо са другим објектима који су у нашој области (7,4), чак и са неким много познатијим, београдским хотелима (9,2 је добила „Москва“). То ће нам, пре свега, бити мотивација да радимо још боље, а надамо се и лепа реклама да људи више чују за нас и да нам дође што више туриста – похвалила се Виолета Вучковић, управница Клуба РТБ-а.

Наша саговорница оцењује посећеност Клуба прошле године сасвим задовољавајућом (80 одсто попуњености капацитета, што се тиче соба – 20 плус 12 апартмана). Ту је и велики број организованих свадбених весеља, крштења, венчања, матура, прослава Нове године за коју је владало велико интересовање (много туриста из Бугарске и Румуније). Поносно истиче да су коментари гостију веома позитивни, јер крену са реченицом: „Код вас је увек добро“. И Бугари и Румуни су после дочека 2016. отишли срећни, уз обећање да ће поново доћи, што овде доживљавају као највећу похвалу и најлепшу рекламу.
Јануар и фебруар су, иначе, лоши месеци за угоститељство (тренутна попуњеност наших капацитета је 50 процената). Стога смо спремили тзв. зимску понуду – викенде са попустом и промоције породичних ручкова (све информације су на фацебоок и на нашем wеб-сите). Припремамо се за светосавски бал, Дан заљубљених, наступ на Сајму туризма у Београду (од 18. до 21. фебруара). Планирамо и Први мај, „Дане бање“, летњу сезону. Већ су почеле и резервације за септембар, што показује да су људи задовољни – једном речју настављамо рад на који су сви навикли да је добар и квалитетан – поручује Вучковић.

You may also like

Leave a reply